Zatím není hotová projektová dokumentace, která by předpokládané náklady potvrdila, nicméně technický stav budov je žalostný, navíc jsou vysoké náklady s provozem, zejména částky, které jdou na vytápění. „Pokud půjde vše bez zbytečných průtahů, mohlo by se začít stavět do konce příštího roku. Finance bychom chtěli čerpat z Evropské unie,“ uvedl Richard Mrázek, náměstek primátora města Brna.
Ten dále dodal, že radní již mají vybraného projektanta, který má na dodání dokumentace 240 dní. "Chceme kompletní rekonstrukci hlavní budovy pro stání trolejbusů včetně výměny oken a zateplení pláště. V plánu je také dokončení rekonstrukce střechy. Dopravní podnik města Brna tuto akci vítá," dodal Mrázek.
Nového kabátu se dočkají i další objekty, jde o rozvodny vysokého napětí včetně trafostanice, myčky pro trolejbusy včetně čistírny odpadních vod. Stavební úpravou projde i cesta, na které se provádějí zkušební jízdy. Náměstek Mrázek ještě doplnil, že rekonstrukce vozovny bude probíhat za plného chodu, připustil ale, že část trolejbusů bude muset po dobu rekonstrukce zajíždět do alternativních vozoven.