Dosud zde nebyly a stará tabule ukazovala tisícům cestujících cestu na vlakové nádraží. Dopravní podnik, v jehož majetku nádraží je, začal stavět v červenci a hotovo má být na konci srpna. Počítá se i se stavbou čekárny, řekl dnes na tiskové konferenci generální ředitel Miloš Havránek. Lidé teď musejí za jakéhokoli počasí čekat venku, od deště je chrání střecha.
„Prošli jsme si obtížnými diskusemi s památkáři. Cena za záchody a zázemí pro zaměstnance dopravního podniku je osm milionů korun. Je to hodně, ale je to dáno právě požadavky památkářů a architektů. A je potřeba veřejná místa zvelebovat,“ řekl Havránek. Autobusové nádraží z přelomu 40. a 50. let minulého století je památkově chráněné.
Nově také budou na nástupištích lavičky a spravený je povrch. „Jedná se o modulovou stavbu a stejnou bychom chtěli co nejdříve využít pro stavbu čekárny. Do ní bychom přesunuli i různě rozmístěné stánky, která by zmizely,“ řekl Havránek.
Kromě dvou zmíněných společností na nádraží parkují záložní autobusy dopravního podniku a odjíždějí odsud autobusy cestovních kanceláří.