Snahou je šířit myšlenku, že vzpomínky a zážitky z cest mohou vytvářet i všední záležitosti. Lidé se mohou kampaně nazvané Vzácné maličkosti sami zúčastnit a fotografie svých zážitků posílat, doplnit je musí sloganem. Nejlépe vyhodnocená fotografie a slogan se stane součástí kampaně na veletrhy, které se uskuteční v příštím roce, řekla mluvčí cestovatelských veletrhů Karolína Křenková.
"Kampaň upozorňuje na to, že je jedno, zda lidé cestují po rodné zemi či do vzdálených zemí. Snaží se šířit myšlenku, že o nové příběhy, vzpomínky a zážitky z cest se mnohdy starají naprosto všední záležitosti," uvedla Křenková.
Fotografie v kampani zároveň mají pracovat s emocemi. "Letos lidé mohou vidět deset odlišných situací se všedními momenty a jsou jakousi inspirací pro ostatní, aby svůj zážitek odvyprávěli v jediné fotce," uvedla Křenková. Na fotce je například starší pár v autě se sloganem "Seš si jistá?" či pár hledící na hory s ohněm a kotlíkem v zádech se sloganem "Zaliješ mi kafe?".
Nahrát fotku lze na webové adrese www.vzacnemalickosti.cz, kde jsou pravidla a také galerie již zveřejněných fotografií. Kromě toho, že se fotka může stát součástí kampaně, mohou soutěžící vyhrát i další věci.
Veletrhy se uskuteční na brněnském výstavišti od 17. do 20. ledna.