V Uhelné ulici za hlavním nádražím najdou aktuálně kolemjdoucí nápis "Brno váhavé závaží", ztvárněný charakteristickým staničním fontem Českých drah.
Timo je v Brně svého druhu kultem. Na internetu existuje mapa rozmístění jeho děl, nové úlovky z ulic sdílí komunita příznivců také na facebooku. Streetart ale často nemá dlouhého trvání, zvláště pokud nevzniká se souhlasem majitelů ploch. I proto vznikla kniha, která pomíjivou tvorbu zachová pro budoucnost.
"Teprve kniha 'b jako brno' většinu prací soustředí na jednom místě, představuje Tima jako umělce, který nepracuje ani v nejmenším nahodile a který po dobu 20 let neustále rozvíjí – a v lecčem zpřesňuje – několik témat a motivů," uvádí anotace knihy, na kterou se složili fanoušci prostřednictvím komunitního financování. Přes server HitHit poslali místo potřebných 150.000 dokonce 267.550 korun.
Timovo dílo má často politický podtext. Například spojil heslo KSČM "S lidmi pro lidi" a logo strany s tváří kněze Josefa Toufara, jenž patří mezi oběti komunistického pronásledování na začátku 50. let. V době prezidentské návštěvy Miloše Zemana v Brně se objevil nápis "Běž domů Zemane, čeká tě Ivana". Na volební heslo "Zeman znovu" reagoval Timo nápisem "Zeman z hrobu" a lebkou na bráně Centra experimentálního divadla.
"Vím, že to s ničím nepohne, ale třeba to někdo ocení. Snažím se, aby to nebylo prvoplánové," uvedl Timo v ojedinělém rozhovoru pro Deník N k politickým tématům ve své tvorbě. Identita streetartisty Tima stále není veřejně známá.
Kromě politiky bývá častou inspirací také reklama a konzumní kultura. Logo úvěrové firmy Home Credit před lety změnil na Homeless, logo supermarketu Albert spojil s vídeňskou galerií Albertina. Maskota e-shopu Alza zobrazil zastřeleného a doplnil o nápis Silentium – tedy latinsky ticho – v charakteristickém firemním fontu.
Někdy vytváří klasické graffiti, jindy pracuje na zakázku, případně na výzvu majitelů ploch. Jeho díla však už z brněnských ulic pronikla i do výstavních síní a aukčních domů.