Skřivánek z Vysokého učení technického získal také Cenu ředitele Technického muzea Brno. Výsledky bienále oznámila za pořadatele Magdalena Burgr.
Výstava čtvrtého ročníku bienále měla kvůli šíření koronavirové nákazy pouze virtuální podobu. Hodnocení soutěžních prací odbornou porotou se také odehrávalo jen v online prostoru. Mezi soutěžními pracemi bylo oproti předcházejícím ročníkům poměrně málo nábytku a textilní tvorby, zato více výrobků ze skla a technických zařízení.
Speciální cenu Design za časů koronaviru si odnesl Martin Krčma z brněnské techniky za personifikovaný kompresní rámeček, který zvyšuje efektivitu improvizovaných roušek. "Rámeček si po nastavení ve webovém konfigurátoru může uživatel vytisknout na stolní 3D tiskárně," uvedl autor.
Dvě dílčí ocenění získal futuristický design automobilu od Petra Baďury z Vysoké školy výtvarných umění v Bratislavě. Cena děkanky zlínské fakulty multimediálních komunikací míří k Pavle Pšenicové ze Střední uměleckoprůmyslové školy sklářské ve Valašském Meziříčí, a to za kolekci skla s názvem Smoke.
"Co letos překvapilo, bylo množství dobrých prací studentů středních škol. Zejména sklářské střední školy představily velmi kvalitní práce a můžeme říct, že hrdě navazují na dlouhou tradici sklářství v českých zemích," uvedla děkanka Irena Armutidisová.
Veronika Valušková z Designskolen v Koldingu v Dánsku, která soutěžila s domečkem pro divoké včely, získala Cenu společnosti Design Vision. "Projekt 'Save the Bees, Save the Planet' má pomoci lidem uvědomit si, jak i divoké včely jsou nezbytné pro lidský život a jak snadno můžeme pomoci planetě a sami sobě, když jen umístíme pár včelích obydlí ve svém okolí," uvedla sama autorka.