Téměř tři čtvrtě roku trvala oprava mostu přes vodní nádrž Nové Mlýny, dnes se uskutečnila zátěžová zkouška, ta ukázala, že se konstrukce vrací do své původní polohy. Na jednotlivé plochy totiž najelo šest plně naložených nákladních vozů o celkové tonáži 192 tun a silničáři měřili průhyb. Ředitel brněnského závodu Ředitelství silnic a dálnic ČR David Fiala novinářům následně potvrdil, že most na silnici I/52 vedoucí z Brna na česko-rakouskou hranici u Mikulova bude nejpozději od 13. prosince zprovozněn.

"Stavba byla výjimečná zejména tím, že část betonáže museli provádět potápěči. Betony pod vodou byly v horším stavu, než jsme očekávali. Potápěčům navíc komplikovala práci zčeřená voda, která omezovala viditelnost. Dělníci pracovali také z pontonů, kde byly umístěné jeřáby. Složitější byla i logistika, protože se most nachází v ornitologicky významném území,“ řekl Fiala.