Jako první v republice byla v těchto dnech otevřena v Brně kamenná prodejna, nese název Waterdrop. Hlavní myšlenkou tohoto obchodu je motivovat lidi, aby pili více vody a přitom si na ni pochutnali bez dalších škodlivých přísad.
„Otevíráme v nelehké době, věříme však, že se naši stálí zákazníci rádi potkají i osobně a odnesou si ze své návštěvy příjemný zážitek. Umístění obchodu láká k návštěvě i kolemjdoucí a máme tak možnost podělit se o naši misi a vizi i s novými tvářemi. Obchod pro nás není prioritně o tržbách a obratech. Chceme, aby naši současní i potenciální zákazníci v obchodě našli místo plné lidského úsměvu, přátelského přístupu a výjimečné atmosféry. Místo, kam se budou rádi vracet a kde jim bude dobře, “ uvedla ředitelka společnosti Kateřina Navrátilová.
Společnost nabízí různé mikrodrinky, tedy nepřebernou řadu malých kostek různých příchutí, bez konzervantů a lepidel. Jako bonus pak ke zdravému pitnému režimu nabízí ručně vyráběné skleněné láhve s moderním designem.
„Ta myšlenka, založit tuto firmu, vznikla úplně náhodou. Náš majitel je poměrně vytížený muž, je stále na cestách a chtěl se starat o své zdraví a redukovat nápoje s cukrem nabízené na palubě letadla. OK, potom tedy voda! Bez ničeho. O pár dnů později byla na světě ta pravá myšlenka. To nejlepší ovoce a extrakty z rostlin komprimované ve formě malé kostky. Vše, co k tomu potřebuješ, je čerstvá voda,“ uvedla mluvčí společnosti Lucia Gargulák.
Waterdrop působí nejen v Evropě, ale také v USA. V ČR doteď působil pouze prostřednictvím e-shopu, první kamenná prodejna byla nyní otevřena v Brně na Rašínově ulici, následovat bude Praha. „Pro naši republiku máme 9 zaměstnanců a funguje to perfektně, jsme sehraní. Loňský obrat byl kolem 25 milionů korun, letos jsme už na 100 milionech. Lidé chtějí zdravý životní styl, nepoškozenou vodu konzervanty a sladidly. A navíc se snažíme úplně omezit plasty, proto máme láhve ze skla nebo nerezu,“ doplnila Gargulák.
Waterdrop nabízí mikrodrinky jak pro studenou, tak teplou úpravu. Příchutí je nepřeberné množství a dají se vzájemně i kombinovat. „Zabalili jsme pouze ty nejlepší a nejzdravější ingredience z celého světa do malé kostky. Acai z Brazílie, asijský ženšen, moringa z Indie nebo africký baobab. Waterdrop kostka bez cukru je plná toho nejlepšího, co svět nabízí,“ doplnila Gargulák.
Waterdrop je hrdým partnerem Plastic Bank a jeho snahou je maximální recyklace, i v novém brněnském obchodě budou moci zákazníci vrátit kapsličky od mikrodrinků, které budou poté zrecyklovány.