Po více než roce a dvou etapách stavby se stane přívětivějším místem se základním zázemím. V minulosti zde totiž nebyly ani veřejné záchody a pro cestující byl prostor velmi nepřehledný. Dopravní podnik, který má od města nádraží v nájmu, čelil kritice, řekl generální ředitel Miloš Havránek. Kompletní rekonstrukce vyjde dopravní podnik na 15 milionů korun.
Na nádraží jsou nově záchody, zmizely všechny mobilní stánky s občerstvením i předprodejní stánky dopravců. "S památkáři a architekty jsme vyřešili podobu dvou nových objektů, které sdružují všechny služby pro cestující. Opravili jsme také celou památkově chráněnou střešní konstrukci, plochy budou nově vyasfaltované a cestujícím bude sloužit nový navigační systém, který zpřehlední hledání odjezdového místa," řekl Havránek.
Dosud totiž autobusy odjíždějí nejen od nástupiště, ale i z parkovací plochy. "Zatím jsme bohužel nedošli s památkáři k řešení, jak a kde umístit elektronický informační panel s odjezdy autobusů," řekl Havránek.
Ke Grandu jezdí již několik let pouze spoje dvou dopravců, a to RegioJetu a FlixBusu, kteří využívají výrazně příznivější polohy proti Zvonařce. Podle údajů dopravního podniku na nádraží přijede denně zhruba 150 autobusů, v páteční či nedělní špičce jich je ještě o něco více.