Kampaň nazvanou Nestůj, cestuj doplní letos jihomoravská turistická centrála o další téma – Víno a architektura. Postupně představí místa, kde má turista jedinečnou příležitost nahlédnout do nitra moderních vinařských staveb a pochopit, jak se v nich víno vyrábí a jak architektura pozitivně ovlivňuje prožitek při jeho degustaci. Na podzim pak Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava spustí projekt Turistické karty. Zpravodajský portál BRŇAN o tom informovala ředitelka centrály Martina Grůzová.
Každý rok představují region z nového úhlu pohledu
„Každý rok se snažíme představit jižní Moravu z nového úhlu pohledu. Fenomén spojení moderní architektury s uměním výroby skvělých vín je na jihu Moravy v posledních letech opravdu velmi výrazný. Zároveň přibývá návštěvníků, kteří chtějí ochutnávku vína spojit s dalším zážitkem, a právě jim je určena letošní inspirace,“ upřesnila ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava Martina Grůzová.
Jižní Morava plná chutí
Kromě historických památek patří ke stálicím letošní sezóny i aktivity a projekty inspirované osobnostmi Napoleona, Muchy nebo Mendela. V rámci gastroturismu bude i letos pokračovat projekt Gourmet, @tastymoravia a nově přibude Festival plný chutí!
Novinkou bude Turistická karta
„Snažíme se o propojování témat gastronomie, tradic a neobjevených památek napříč celou destinací a marketingově budeme i nadále podporovat aktivity a akce jednotlivých destinačních managementů. Podzimní novinkou bude jihomoravská turistická karta, jejíž ambicí je mimo jiné prodloužit délku pobytu, získat vhled do způsobu cestování a výběru aktivit či získání dat pro další strategický rozvoj nabídky destinace,“ dodala Grůzová.
Hosté získají zážitky za lepší ceny
Turistická karta provede návštěvníky nejzajímavějšími místy, i těmi méně známými, která si zaslouží pozornost. Nabídne hostům množství zážitků za výhodnější ceny. Jižní Morava tak bude v celé své šíři příjemnou a otevřenou destinací pro široké spektrum cílových skupin. Rozmanitost nabídky v kombinaci s cenovou výhodností bude motivovat k opakované návštěvě jižní Moravy.
Kongresová i zdravotní turistika
„K celoročním aktivitám patří i letos intenzivní podpora kongresové turistiky, zviditelnění destinace v oblasti turistiky zdravotní a v neposlední řadě podpora eventových aktivit v regionu,“ doplnila výčet aktivit CCRJM její ředitelka Martina Grůzová.