Projekty na rozšíření jednotlivých úseků dálnice D1 okolo Brna mezi 182. a 210. kilometrem je potřeba přepracovat. Je možné, že původní plán stavět po jednotlivých úsecích se zásadně změní a nejdříve se budou dělat mosty a potom vozovka víceméně celá naráz, řekl dnes novinářům v Českých Budějovicích ředitel Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Radek Mátl. Komentoval tak dnešní zprávu Hospodářských novin, ze které vyplývalo, že kvůli velkým dopravním problémům při rozšiřování úseku mezi 194. a 196. kilometrem silničáři chtějí odsunout další stavební práce až za rok 2029, kdy má být dokončená dálnice D35 jako alternativní spojení Čech a Moravy. Mátl řekl, že ještě dva až tři roky bude trvat výkup…
Projekty na rozšíření jednotlivých úseků dálnice D1 okolo Brna mezi 182. a 210. kilometrem je potřeba přepracovat. Je možné, že původní plán stavět po jednotlivých úsecích se zásadně změní a nejdříve se budou dělat mosty a potom vozovka víceméně celá naráz, řekl dnes novinářům v Českých Budějovicích ředitel Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Radek Mátl.…¨