Do brněnského rekreačního areálu Riviéra se příští léto bude možné po třech letech znovu dostat autobusem MHD oběma okružními linkami 44 a 84, ovšem lidé to budou mít dál. Místo několika desítek metrů budou muset od zastávek po lávce k pokladnám dojít téměř půl kilometru. Zastávky MHD budou totiž dál od areálu a dosavadní přechod je zrušený.
Současné řešení se nelíbí starostce nedaleké městské části Nový Lískovec Janě Drápalové (SZ), která je dlouholetou brněnskou zastupitelkou, v současnosti opoziční. „V Brně se všechno dělá pro auta, pro chodce je to jednoznačně zhoršení. Navíc masivní lávka je stavba za spoustu peněz,“ řekla ČTK Drápalová. Kratší přístup pro pěší vzal za své při přestavbě Bauerovy ulice. U Riviéry byla čtyřpruhová, ale užší, než se nyní staví. Do provozu se má přestavěná silnice dostat zhruba v polovině listopadu, ale autobusy už po ní jezdit nebudou. Budou vedené po souběžné obslužné silnici blíže k areálu výstaviště. Mluvčí magistrátu FIlip Poňuchálek ČTK napsal, že zastávky MHD se na silnicích první třídy nenavrhují.
Lidé se jinak než po lávce na Riviéru nedostanou. Měří zhruba 350 metrů, dalších zhruba 100 metrů je potřeba ujít ze zastávky na lávku a z lávky k pokladnám. Cesta od autobusu, která dříve trvala nejvýše minutu, tak zabere zhruba pět minut. Lídr opozičních Pirátů Marek Lahoda ČTK napsal, že je to „bohužel cena za vysoký počet aut ve městě“. Bauerova je totiž součástí velkého městského okruhu, který by měl v budoucnu za Riviérou zamířit do tunelu pod Červený kopec.