V budoucnu chce společnost Radima Jančury otevírat další podobné linky vzhledem k tomu, že tuzemský trh se výrazně změnil po rychlém nástupu FlixBusu.
Na druhou stranu dopravce od 1. února zruší linku z Prahy do norského Osla. Ubývají na ní cestující a dávají přednost levné letecké dopravě, uvedl zpravodajský web Zdopravy.cz.
Mezi Vídní a Budapeští bude RegioJet prodávat nejlevnější jízdenky za devět eur (230 korun), v žádanějších časech je cena 345, 411 i 475 korun. Stejnou trasu dlouhou 240 kilometrů jezdí i FlixBus, který nabízí jízdenky podle rezervačního systému od 349 korun. Jízda autobusem trvá necelé tři hodiny, jízda vlakem je mírně rychlejší, ale také výrazně dražší. Nejlevnější jízdenky sice stojí u rakouských drah 14 či 19 eur (358, resp. 486 korun), ale většina spojů je dvojnásobně dražší.
"Rozhodli jsme se letos inovovat naši obchodní strategii a začít v návaznosti na měnící se trh rozšiřovat nabídku autobusových spojů na klíčových trasách v dalších evropských zemích mimo Česko a Slovensko. Linka z Vídně do Budapešti je první vlaštovkou. Následovat by mělo rozšíření spojů v Německu," uvedla Hamříková.
V Česku svádí RegioJet tvrdý konkurenční boj s dopravcem FlixBus, který začal během loňského roku jezdit na řadě tuzemských tras, které jsou většinou součástí mezinárodních linek. Konkurent začal významně snižovat ceny, aby nalákal cestující a zároveň je ubral Jančurovým autobusům. Ten prohlásil, že ho FlixBus přišel zničit. Tvrzení konkurence odmítla jako přehnané a nepravdivé.
RegioJet začal také od prosince provozovat nové vlakové spoje mezi Prahou a Brnem, jezdí prakticky každou hodinu a poprvé jezdí do Vídně. S ohledem na zavedení vlakového spojení mezi Prahou a Brnem od 14. ledna zruší některé autobusové spoje. Místo po půlhodině budou jezdit pouze jednou za hodinu.