Vzhledem k dlouhodobějšímu trendu relativně vysokého počtu narozených dětí je o něj zájem silnější než v minulých letech a vystavovat budou premiérově některé značky ze skandinávských zemí či z Velké Británie, USA i Austrálie. Veletrh potrvá do neděle.
V pavilonech G1 a G2 jsou tradičně nejvíce k vidění kočárky a autosedačky doplněné oblečením a vybavením pro novorozence či batolata. Podle mluvčí výstavní akce Markéty Kamenické nabídka odráží aktuální trendy, mezi které patří multifunkčnost vybavení, šetrnost k životnímu prostředí, důraz na bezpečnost a také snaha o originální design.
Zajímavou novinkou je například kočárek americké značky Milkbe, který sám zabrzdí, když rodič pustí rukojeť. Nizozemská značka Greentom představí ekologický kočárek vyrobený z PET lahví.
Vedle řady zahraničních výrobců se představí i menší čeští výrobci, kteří konkurují originalitou, designem a často řešením na míru.
Aby na výstaviště mohly přijít rodiče i s dětmi, je připravený doprovodný program pro děti, a to jak zábavní, tak vzdělávací. Vzdělávací přednášky jsou připravené i pro rodiče.
Souběžně se na výstavišti koná výstava Svět ženy. Nabízí témata krásy, zdraví či trávení volného času a bude ve stejném pavilonu, který je každý den otevřený od 9:00.